کد خبر : 6360
زمان انتشار : 1404/09/10 |
قدردانی از عملکرد مدیرعامل و روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران
طی نامه‌ای از سوی معاونت ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرکل حوزه وزارتی وزارت نیرو انجام شد؛

قدردانی از عملکرد مدیرعامل و روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران

معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مدیرکل حوزه وزارتی وزارت نیرو، از «کوروش موسوی تاکامی»، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در حوزه اطلاع‌رسانی، پاسخ‌گویی اجتماعی و پشتیبانی از مأموریت‌های فنی وزارت متبوع در سال جاری قدردانی کرد.

به گزارش تفکر، در این نامه که از سوی «قاسم یکله» صادر شده، عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان مازندران و گلستان در حوزه‌های ارتباطی و رسانه‌ای، هوشمندانه، فعال و مؤثر توصیف و اقدامات انجام‌شده در زمینه پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی به‌موقع و تعامل سازنده با رسانه‌ها قابل تقدیر و تشویق اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، با تقدیر از حمایت‌های کوروش موسوی تاکامی، به تغییر رویکرد این دفتر از اطلاع‌رسانی صِرف به بازوی عملیاتی مدیریت مصرف در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: عملکرد روابط عمومی دیگر صرفاً در انتشار خبر خلاصه نمی‌شود، بلکه با برنامه‌ریزی هدفمند در خدمت مأموریت‌های شرکت و سیاست‌های وزارت نیرو قرار گرفته است.

سید‌علی مهدوی‌فر با اشاره به دستاوردهای شش‌ماهه روابط عمومی، از انتشار بیش از ۱۳۳ خبر در مطبوعات سراسری، ۲۲ برنامه تلویزیونی گفتگو محور، ۲۲۰ خبر در رسانه‌های کشور و ۲۵۰ خبر و گزارش تصویری در سایت رسمی شرکت خبر داد و افزود: در کنار این فعالیت‌ها، تولید ۹۸ اثر گرافیکی، ۶۴ کلیپ تخصصی و انتشار ۱۳۰ محتوای ویدئویی در فضای مجازی، بیانگر گذار روابط عمومی به مرحله‌ای حرفه‌ای‌تر و چندبعدی‌تر است.

وی ادامه داد: در تابستان گذشته، عملیات رسانه‌ای گسترده‌ای با بیش از ۷۴۰۰ محتوای آموزشی و خبری مدیریت مصرف در ۳۰ کانال خبری استان به اجرا درآمد که هدف آن، تغییر واقعی رفتار مصرف‌کنندگان و کاهش بار شبکه در ایام اوج مصرف بود.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پایان گفت: امروز روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با بهره‌گیری از ۱۵ بستر ارتباطی و بیش از ۵۲۰۰ مخاطب فعال، نه تنها یک واحد اطلاع‌رسانی، بلکه بازوی ارتباطی، تصمیم‌ساز و عملیاتی شرکت محسوب می‌شود.»

در پی این اقدامِ معاونت ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ، «کوروش موسوی‌تاکامی» نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو، این موفقیت را حاصل تلاش جمعی و همدلی خانواده بزرگ شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان دانست و گفت: تحول در روابط عمومی شرکت، نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف توسعه‌ای و به‌ویژه در مدیریت مصرف برق داشته است.

لینک کپی شد
ارسال نظرات
یادداشت