
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:
چهار میلیون گردشگر تا دوم فروردین، وارد مازندران شدند
«انوشیروان محسنی بندپی» در حاشیه سفر به نوشهر و بازدید از هتل بزرگ آراز گفت: استان مازندران با برخورداری از میراث غنی و تمدن بسیار کهن و جاذبههای گردشگری، شرایطی را فراهم کرد که طبق آمار اعلامی ستاد اجرایی خدمات سفر تا روز دوم فروردین بیش از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار گردشگر وارد استان شدند.
به گزارش تفکر، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: مدیران اجرایی با برپایی نمایشگاههای متنوع صنایعدستی و نوروزگاهها در مبادی ورودی شهرها و ارائه اطلاعات به گردشگران شرایطی را برای راهنمایی مسافران و معرفی جاذبههای استان فراهم کردهاند.
وی با توجه به اعمال مدیریت مناسب در موج نخست سفرهای نوروزی گفت: روزهای آینده شرایط جوی بهتری خواهیم داشت و امیدوارم همچنان بتوانیم موج دوم سفر را هم مدیریت کنیم و شرایطی فراهم شود که گردشگران رضایتمندی کافی از سفر به مازندران داشته باشند.
محسنی بندپی ادامه داد: الحمدلله نظارت مستمر در استان برقرار است و همچنین سامانه ۰۹۶۲۹ و سامانهی مسافریار شرایطی را فراهم میکند تا گردشگران با خاطره دلانگیزی سفر بعدی خود به مازندران را تمام کنند.
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دولت چهاردهم گفت: امروز از هتل بزرگ آراز نوشهر بازدید داشتم و باید گفت این هتل بسیار باکیفیت و استاندارد بالا و بینظیر ساخته شده و در ابعاد مختلف، هم به لحاظ زیبایی محیطی، جنگل و دریا و هم مواد سازهای که در آن بهکار رفته، شرایطی را فراهم کرده که با بیش از ۳۰ طبقه و ۵۱۰ اتاق و سوئیت در سطح ملی و بینالمللی یک ظرفیت بزرگ را برای کشور ایجاد کرده است.

ماندگاری فرهنگ در قدرشناسی از بزرگان است
برای ما که در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان حضور داریم و بسیاری از سرمایههای انسانی و معنوی این حوزه را میشناسیم «نخستین همایش چهرههای ماندگار فرهنگ، هنر و رسانه مازندران»، گامی ارزشمند بود که محمد محمدی و همکارانش در ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شکلی مناسب و درخور آن را برگزار کردند هرچند باید اذعان کرد که بخش چهرههای رسانه، آنچنان که باید، دیده نشد و گلایههایی هست.

بیم و امیدهای راند چهارم
دور چهارم مذاکرات، علیرغم مخالفتها و سنگاندازیهای بسیار، یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در مسقط عمان ادامه خواهد یافت؛ بنابر گفتههای برخی منابع، این دور از گفتوگوها، ترکیبی از مذاکرات مستقیم و غیرمستقیم خواهد بود. پخش خبرهایی انحرافی مانند تغییر نام خلیجهمیشهفارس بهمثابه دروغ ۱۳ بیشتر شبیه یک بازی روانی بود که موجی عجیب در فضای مجازی بهپا کرد...

شما یک مشترک پرمصرف هستید!
این روزها که بخش اعظمی از خانوارها، با اقسام مشکلات مالی و معیشتی دست به گریبان هستند و هر ماه سفره آنان کوچکتر میشود؛ تحمیل رقم سنگینی بهعنوان تعرفه برق، ظلم مضاعف و ارسال پیامک به سرپرستان خانوارها با برچسب "مشترک پرمصرف" بازی با روان جامعه است.
