قائممقامِ مدیرعامل شرکت نواخودرو در نشست با فعالان رسانه خبر داد:
ایجاد بزرگترین شهر خودروی کشور در بابلسر
«سامان صادقزاده» با تشریح برنامههای توسعهای مجموعه نواخودرو گفت: این مجموعه با بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت، همکاری با بیش از ۳۰ برند خودرویی و راهاندازی بزرگترین شهر خودروی کشور در بابلسر، گام بلندی در مسیر تبدیل مازندران به قطب فروش و خدمات پس از فروش خودرو در سطح ملی برداشته است.
به گزارش تفکر، قائممقامِ مدیرعامل شرکت نواخودرو در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته در نمایشگاه بینالمللی نیاوران ساری مازندران با خبرنگاران نشست و ضمن گزارشی از فعالیتها و خدمات شرکت نواخودرو، دورنمایی از آینده این شرکت مُعظَم را تشریح کرد.
صادقزاده گفت: شرکت نواخودرو افتخار دارد که بار دیگر در خدمت مردم شمال کشور باشد و طی نزدیک به ۱۴ سال فعالیت در حوزه خودرو، برنامههای توسعهای گستردهای را به اجرا درآورده است.
وی افزود: در قالب این برنامهها توانستیم امکاناتی را در استان مازندران ایجاد کنیم که از نظر زیرساخت فروش، خدمات و رفاه مشتریان در سطح کشور منحصربهفرد است و همین موضوع زمینهساز توسعه نمایندگیهای ما شد.
قائممقامِ مدیرعامل نواخودرو با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر نمایندگی بیش از ۳۰ برند برتر خودرویی کشور را در اختیار دارد، گفت: این برندها شامل خودروهای مونتاژی و وارداتی هستند و در نمایشگاه امسال با بخشی از این مجموعه حضور پیدا کردیم.
صادقزاده ادامه داد: شرکت آفتاب خودرو با برندهای ماب، ماموت خودرو با برندهای فولکس و ماموت، دیار خودرو با برندهای بایک و بیجینگ، گروه نبو با خودروهای برقی، تیگارد با برندهای تیگارد و BYD و مکس موتور با برند لوکارنو از جمله شرکتهای حاضر در این نمایشگاه هستند.
وی با اشاره به یکی از مهمترین پروژههای این مجموعه تصریح کرد: نواخودرو موفق شد بزرگترین شهر خودروی کشور را در بابلسر تأسیس کند؛ مجموعهای به مساحت نزدیک به ۳.۵ هکتار که زیرساخت میزبانی از ۱۹ برند خودرویی را داراست.
صادقزاده افزود: این شهر خودرو به دلیل طراحی مبتنی بر اصول یکپارچه فروش، خدمات پس از فروش و رفاه مشتریان، نمونهای مشابه در کشور ندارد و امکاناتی همچون شعب بانک، دفتر اسناد رسمی، مرکز کارشناسی خودرو، محل تست خودرو و فضاهای رفاهی را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
قائممقامِ مدیرعامل نواخودرو هدف اصلی این مجموعه را معرفی بابلسر بهعنوان یکی از قطبهای فروش و خدمات پس از فروش خودرو در کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بابلسر سالانه میزبان بیش از ۲۵ میلیون مسافر است، این شهر خودرو میتواند علاوه بر نقش اقتصادی، جایگاه جدیدی در گردشگری تخصصی خودرو برای استان مازندران ایجاد کند.
صادقزاده با اشاره به رونماییهای انجامشده در نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این رویداد شاهد رونمایی از خودروی مزدا EZ-60 بودیم که نشاندهنده عزم نواخودرو برای عرضه جدیدترین محصولات و برندهای روز دنیا در استان مازندران است و تا پایان نمایشگاه نیز از دو خودروی دیگر نیز رونمایی خواهد شد.
وی افزود: هدف ما این است که همان سطح خدمات و تنوعی که در کلانشهرها ارائه میشود، در شمال کشور نیز در دسترس مشتریان قرار گیرد.
صادقزاده در پایان از رونمایی برند «نوا سرویس» بهعنوان بازوی تخصصی خدمات پس از فروش و قطعات یدکی نواخودرو خبر داد و تأکید کرد: امیدواریم با توسعه این برند و همراهی رسانهها، بتوانیم خدماتی سریعتر، باکیفیتتر و رضایتبخشتر به مشتریان خود ارائه دهیم.




دستاوردهای حضور «دنیامالی»
«احمد دنیامالی» فرزند استان گیلان است و معاون وی «سید مناف هاشمی» فرزند نکا و هر دو به جایگاه ارزنده مازندران در ورزش قهرمانی اشراف کامل دارند و تردیدی نداریم که حضور و بازدید امروز منتج به نتیجه خواهد شد و اگر مدیران و نمایندگان پیگیر سفر امروز باشند، اعتبار خوبی به زیرساختهای فقیر ورزش مازندران تزریق خواهد کرد.
فردا، روشنتر از امروز خواهد بود
یلدا یعنی مکث. یعنی برای چند ساعت، دویدنهای روزمره را کنار بگذاریم و فقط «باشیم». کنار خانواده، کنار دوستان، کنار آدمهایی که حضورشان، حتی بیحرف، دل را آرام میکند. این شب به ما یاد میدهد که گرما همیشه از آتش نمیآید؛ گاهی یک نگاه، یک لبخند، یا یک خاطرهی مشترک، از هر بخاریای گرمتر است.
چیزی بیش از حسرت
در بررسی و تحقیق میدانی از بازار میوه، آجیل و شیرینی، به قیمتهایی بسیار گران رسیدیم که خارج از دسترس بسیاری از خانوارها قرار دارد؛ پس بیم آن میرود که شهروندان بسیاری، نتوانند چیزی به جز آه و حسرت، به خانه ببرند و همین انگیزه آنان را برای دورهمی یلدایی میکُشد؛ یلدایی که برای خانواده ایرانی، بسیار دور از خورشید رقم خواهد خورد.