با همراهی نماینده مردم منطقه در خانه ملت و فرماندار انجام شد؛
بازدید نائبرییس مجلس از طرحهای عمرانی سوادکوه
«حمیدرضا حاجیبابایی» در جریان سفر به استان مازندران به اتفاق عمران عباسی کالی نماینده مردم منطقه و فرماندار شهرستان سوادکوه، از پروژههای عمرانی محور سوادکوه از جمله پل شهر پلسفید و محدوده بالازیراب بازدید کرد.
به گزارش تفکر، نایبرییس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیریهای لازم برای تکمیل طرحهای عمرانی سوادکوه با همراهی مسئولان ملی و استانی انجام میشود.
وی با اشاره به اهمیت این پروژهها گفت: با توجه به وضعیت ویژه این منطقه، اولویت و اهمیت این پروژه کاملاً مشخص است.
نایبرییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای پروژه افزود: هم در تملک و هم در تأمین اعتبار مشکل وجود دارد که باید پیگیری لازم برای رفع آن انجام شود.
حاجی بابایی با بیان اینکه این پروژهها تنها مربوط به شهرستان نیست، تصریح کرد: این پروژهها برای همه مردم کشور است و انشاءالله باید بهسرعت مشکلات آن برطرف شود.
این بازدید پیش از حضور حاجیبابایی در یادواره شهدای سوادکوه شمالی و با همراهی عمران عباسی، نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان انجام شد.
گفتنی است پروژه پل شهر پلسفید از جمله پروژههای مهم و استراتژیک در محور ارتباطی سوادکوه است که تکمیل آن میتواند نقش مهمی در بهبود حمل و نقل و توسعه اقتصادی منطقه ایفا کند.
به لطف دولت «نان» هم گران شد
«نان» یک ماده غذایی پایه است به این معنا که در سر همه سفرهها و در همه وعدههای غذایی مصرف میشود و در چنین شرایطی دولتمردان و نمایندگان باید هم در تأمین آن و هم در تثبیت قیمت آن، اهتمام ویژه داشته باشند در حالیکه روز گذشته و بدون اعلام قبلی، گران شد و این گرانی را مردم زمانی فهمیدند که برای خرید نان از واحدهای خبازی کارت کشیدند.
مرگِ خبرنگار
اتفاقی که برای «ویلی لومَن» شخصیت اصلی نمایشنامه «مرگ فروشنده» اثر «آرتور میلر» رخ داد، این روزها برای خبرنگاران در حال تکرار شدن است. بسیاری مانند ویلی دریافتند سالها وفاداری، زحمت و حتی نامآوری و شهرتآفرینی برای رسانههایی که در آن کار میکردند، بههنگام بحران مالی، تضمینکنندهی ماندگاریشان نیست.
انجیلسی را رها کنید
شاید این ۲ بند از خبر فرماندار بابل برای کسی که از عقبه سایت انجیلسی اطلاعی ندارد و از اساس نمیداند انجیلسی کجاست و چه بلایی بر سر جنگلهای هیرکانی منطقه طی بیش از ۲ دهه اخیر بهخاطر دپوی زباله در این نقطه آمد که در نهایت با حکم قضایی، جلوی انتقال زباله به این نقطه گرفته شد، خبری مسرتبخش باشد اما برای ما که در دهه هشتاد ۲ بار از این نقطه دیدن کردیم، چیزی جز افتادن در چرخه «آزمون و خطا» و «آزمودنِ آزمودهها» نیست.