به گزارش تفکر، فرماندار شهرستان سوادکوه همچنین از محمدابراهیم تولایی قدردانی کرد که به دعوت فرمانداری پاسخ مثبت دادند و به جلسه شورای اداری شهرستان آمدند.
وی افزود: در شرایطی که کشور دو جنگ تحمیلی را در یک سال پشت سر گذاشت و تحریمهای دشمن هم مشکلاتی را ایجاد کرده است، اهمیت توجه ویژه به اقتصاد و معیشت مردم، کمتر از اهمیتِ جنگ نیست.
قائیپاشا به تبعات مستقیم جنگ و شرایط تحریمی اشاره کرد و گفت: وقتی تحریمهای ظالمانه ادامه دارد و صنایع زیرساختی ما توسط دشمن هدف گرفته میشود، کمبودها و مشکلاتی هم در بازار ایجاد میشود و لازم است با همفکری و کار و تلاش بیشتر، این کمبودها را جبران کرد.
فرماندار سوادکوه شمالی بر حذف واسطههای توزیع تاکید کرد و خطاب به معاون استاندار مازندران گفت: مشکل عمده شهرستان سوادکوه در بخش توزیع است و کنترل آن نیز خارج از شهرستان است و لازم است شما در استان عنایت ویژه داشته باشید.
قائیپاشا خاطرنشان کرد: سوادکوه شمالی از نظر وسعت سرزمینی بیشتر از برخی شهرستانهای اطراف است اما جمعیت پایینی دارد و همین موضوع موجب شد در جمع شهرستانهای کمتر برخوردار قرار بگیرد در شرایطی که ظرفیتهای تولیدی و همچنین گردشگری بالایی دارد.
فرماندار سوادکوه همچنین گفت: توزیع کالاهای اساسی در شهرستان به لطف ادارات مربوطه ازجمله صمت و جهاد کشاورزی هماهنگ با استان بهخوبی انجام شد و طی ماههای اخیر هیچ کمبودی در این زمینه نداشتیم.
نماینده عالی دولت به وضعیت کارخانه اشباع تراورس سوادکوه شمالی اشاره کرد و گفت: این مجموعه شباهت بسیاری به نساجی قائمشهر دارد و بسیاری از سالمندان شیرگاه، بازنشسته این مجموعه هستند که امروز به حال خود رها شده است و نیاز به احیا دارد و از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خواست بازدیدی از این مجموعه داشته باشند.
گفتنی است در این جلسه روسای جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و همچنین فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه در حضور معاون استاندار مازندران گزارشی از فعالیت دستگاههای تحت مدیریت خود ارائه کردند.


