به گزارش تفکر، مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری افزود: از مجموع پیامهای ثبتشده، ۲ هزار و ۷۷۷ مورد معادل ۷۹ درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری بررسی و حلوفصل شد.
وی گفت: از مجموع پیامهای ثبتی ۶۱۸ پیام مربوط به شهرداری منطقه یک، ۷۳۲ پیام مربوط به شهرداری منطقه دو، ۳۹۷ پیام مربوط به شهرداری منطقه سه، ۲۲۲ پیام مربوط به شهرداری بافت کهن و قدیمی مابقی تماسهای ثبتشده با ۱۵۳۷ پیام مربوط به سازمانهای تابعه شهرداری بوده است.
هدایتی افزود: پیامهای ثبتشده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، آسفالت، سد معبر، حیوانات، ساختوساز، لایروبی بیشترین فراوانی را طی شش ماه اول سال ۱۴۰۴ داشته است.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری تأکید کرد: این سامانه باهدف ایجاد ارتباط مؤثر میان شهروندان و مدیریت شهری، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه نهایی است.