به گزارش تفکر، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران گفت: روایت مینا و پلنگ با رویکرد زیستمحیطی بهعنوان برند جهانی روستای کندلوس تعیین شد.
وی با بیان اینکه تابلوهای چوبی براساس نام بومی منطقه نصب شد؛ ادامه داد: روایت مینا و پلنگ با رویکرد زیستمحیطی بهعنوان برند جهانی این روستا تعیین شده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران با بیان اینکه طراحی و نقاشی نیز مرتبط با این موضوع انجام شده است؛ افزود: پرونده چند افسانه و موضوع میراثی با مشارکت مردم تدوین و برای ثبت به وزارت ارسال شده است.
وی به معرفی روستا با محوریت آموزشی در پلتفرمهای بینالمللی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی بین دستگاههای اجرایی وجود داشته و خانه محیطزیست در این روستا نیز افتتاح شده است.
ایزدی به پیگیری برای رفع مشکلات زیرساختی این منطقه، تأکید کرد و بیان داشت: همه تلاش خود را برای تسهیل در ایجاد نیازهای مهم زیرساختی به کار می بندیم.